Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

μου HP Pavillion laptop μητρική πλακέτα dv6z συνετρίβη ... τι νομίζετε ότι αυτού του φορητού υπολογιστή Lenovo?

Είμαι στο τελευταίο έτος του κολεγίου μου και τώρα αισθάνομαι ανθρώπους μου στο κολέγιο έκανε έναν ανόητο από εμάς κάνοντας laptop υποχρεωτική και δεν έμεινε fr σκοπό τη μελέτη ... μια καλή συμβουλή είναι να καθυστερήσει την αγορά αυτή όσο μπορείτε Αν είστε υποτίθεται για να χρησιμοποιήσετε το φορητό υπολογιστή στο κολέγιο διαλέξεις fr 2-3 μέσα σε μια εβδομάδα να το δανειστείτε από κάποιον και εάν είστε πραγματικά πρόθυμοι laptop αγορά κοντά Diwali και της Πρωτοχρονιάς, επειδή θα έχετε δύο πλεονεκτήματα μια καλύτερη τεχνολογία σοφός lapi και μερικές μεγάλες προσφορές καθώς, όπως ένα iPod απελευθερώθηκε .... έχω δύο φορητούς υπολογιστές VAIO και η Lenovo thogh VAIO έχει πήρα δημοτικότητα απλώς Lenovo είναι κάθε φορά πιο ανθεκτικό, αξιόπιστο και ανθεκτικό ... fr PPL σαν κι εμένα που χειρίζεστε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου