Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Ένα σχετικά φθηνό φορητό υπολογιστή χωρίς ενσωματωμένο τέχνη;

Αγόρασα αυτό το Dell Inspiron M5030 2800B3D laptop για την πώληση πρόσφατα, και στη συνέχεια, τώρα, δεν έχω κανένα πραγματικό καταγγελίες. Ρύθμιση ήταν φυσικό και γρήγορα, και να συνδεθεί ακριβείς μακριά στο LAN μου. Είναι προφανές ότι δεν είναι μια μηχανή τυχερών παιχνιδιών, αλλά έχω εγκαταστήσει μερικά από τα αγαπημένα μου (αν και όχι ρεύμα) παιχνίδια (Entree, Half-Life 2: Episode 1 και 2), και μια χαρά ρεύμα
.
Αυτό είναι ένα μεγάλο φορητό υπολογιστή για τα μικρά παιδιά, φοιτητές (εκείνους που είναι σοβαροί για την σχολική και δεν παίζουν παιχνίδια παρόμοια GLORIOLE, Dragon Age κλπ. lol) μου φιγούρα είναι όλα για τον έλεγχο των e-mail μου ενεργό, και για την πληκτρολόγηση εκθέσεων και περιστασιακή εξαπατήσει μου ομαδικό παιχνίδι. Άλλα χαρακτηριστικά που αναφέρονται στην αρχή αυτού του φύλλου (scroll up).Έχει μια ευχάριστη κατάληξη σχέδια και έρχεται με ενσωματωμένο Wi-Fi και ένα καυστήρα videodisc. Θα ενημερώσει επίσης ως i παρακολουθεί την απόδοση και την αντοχή αυτού του φορητού υπολογιστή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου