Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

Presario F700 δεν μπορεί να ξεκινήσει! Χρειάζεστε κάθε δραστηριότητα plz!

UPDATE (02/16/2011): δεν κομπορρημοσύνη ή τίποτα, αλλά είμαι φοιτητής μηχανικής συστημάτων, ως εκ τούτου, είμαι αρκετά Au Fait με το εσωτερικό του υπολογιστή. Ειλικρινής η ενημέρωση είναι το εξής: έχω πάει τον υπολογιστή να κοιμηθεί για τρέξιμο πάνω από τρεις μήνες από τότε που είχα κανένα παράδειγμα για να πάρω το σταθερό απολύτως. Μετά από αυτό, θέλω να μπλοκάρει τη δύναμη εντός και αναστατωμένος με αυτό και στη συνέχεια ο άπειρος κύκλος άρχισε: ενεργοποιημένη επόμενη μακριά, αντιστράφηκε στη συνέχεια και πάλι σε ακόμα μια φορά, on & off, και ούτω καθεξής, δεν δοκιμαστικά γι 'αυτό. Την άφησα σ 'αυτό τον κύκλο για 20 λεπτά +. Τότε έκανα το κόλπο πλήκτρο ESCAPE και την ανάγκασε να σταματήσει τον κύκλο και να παραμείνει. Έφυγα από τον υπολογιστή σε αυτό το γυρίζω-on-αλλά-κάνει-τίποτα κατάσταση (από την οθόνη, αλλά ο ανεμιστήρας καθορίζεται νηματοποίηση), για την πλήρη 5 λεπτά, και έτσι ... Πουφ!λευκό και σκούρο γραμμές έδειξε σε όλους την ολοκλήρωση της οθόνης, με αποτέλεσμα να Μέιν πιστεύουν ότι πρόκειται για ένα θέμα τόσο ίχνος εικόνα. Δεδομένου ότι μόνο μου έδειξε λευκές γραμμές και έκανε Cypher, εγώ αποσυνδεδεμένο από το ρεύμα, να επανασυνδεθεί και μαντέψτε τι;! Yup! Προς έκπληξή μου Σταυραετός ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ! Δυστυχώς, μετά από 10 λεπτά εργαλείο, όλη η οθόνη μαυρίσει, έδειξε άλλες γραμμές χρώμα και ο υπολογιστής παγώσει - ίδιο πράγμα που πυροδότησε όλη αυτή την κατάσταση, αλλά μετά το καλό ol 'αποσυνδέστε-και-προσθήκη-η τεχνική δύναμη, το pc εκκινήσει κανονικά και είμαι με τη χρήση ακόμα και σήμερα (μερικές ζωή μετά την επισκευή πραγματικά lol) ακόμα με ένα ψυγείο ανεμιστήρα κάτω από αυτό. Προσέτι, αυτή είναι μια βραχυπρόθεσμη λύση σε ένα μεγαλύτερο πρόβλημα. Το ζήτημα μπορεί ακόμα να είναι τέλεια εκεί.Αργά ή γρήγορα, φοβάμαι μονάδα υπολογιστή μου μόλις καταρρεύσει και πάλι. Ελπίδα ...

Αξιολόγηση: 4,429

Ετικέτες: Compaq, Presario, F700, όχι, την εκκίνηση, δεν, αρχή, Dormy, βιδώνεται, βρόχος, στροφές, για, και, εκτός , επανειλημμένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου