Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

Νομίζω ότι έκαψαν τα καταστήματα στο δωμάτιό μου, όταν θα συνδεθεί πράγμα, είναι τα πράγματά μου καταστραφεί ή μόνο τα καταστήματα;

Θα έπρεπε να είναι πιο προσεκτικοί με συνδέοντας τα πράγματα στην αιτία είχα αρκετά μια σταγόνα πράγματα υπάρχουν ήδη (υπολογιστή, οθόνη, μερικές φορές ένα φορητό υπολογιστή, επιτραπέζιο φωτιστικό στο ίδιο τμήμα και νομίζω ότι μια θερμάστρα τοίχο, αν και μπορεί να απολαύσει ήταν μια διαφορετική πρίζα)

Ήθελα να συνδέσετε σε μία από αυτές τις μεγάλες μπαταρίες για τον υπολογιστή (ξέχασα το όνομα, αλλά μπορείτε να το φορτίσετε και εάν η ηλεκτρική ενέργεια βγαίνει εξαντληθεί η μπαταρία του υπολογιστή μέχρι να τρέχει προς τα κάτω ή το ηλεκτρικό επανέρχεται ...) [V3 ] Είμαι σίγουρος ότι καταλαμβάνει αρκετά. Μου συνδεθεί, ενεργοποιημένο και 5 δευτερόλεπτα αργότερα έκρηξη και everythings μακριά και δοκίμασα άλλη πρίζα στο δωμάτιο και εγώ προσπάθησα για στην αίθουσα και δεν φαίνεται να λειτουργεί.
Τώρα αναρωτιέμαι, είναι ο υπολογιστής μου εντάξει ή είναι μια πιθανότητα ότι η παροχή ρεύματος είναι κάηκε εκεί έξω; Θα πρέπει να μετακινήσετε τον υπολογιστή σε άλλο δωμάτιο στον πάνω όροφο για να το δοκιμάσετε και δεν είχα χρόνο ακόμα έτσι απλά θέλαμε να γνωρίζουμε τι ακριβώς συνέβη και να το κάνουμε θα δείχνουν ότι επηρεάζεται το υλικό μου;

Αχ και υπήρχαν 2 καλώδια επέκτασης που χρησιμοποιείται, μία τακτική από την πρίζα για τυχαία θέση και άλλο ένα κύμα προστάτη η οποία ήταν συνδεδεμένη σε εκείνο το ένα, ώστε ο υπολογιστής μου και όλα τα άλλα εκεί.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου