Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Γιατί το laptop μου κρατήσει διακοπή ακόμη και αν συνδεθεί μέσα της;

αγόρασα Dell Latitude D600 μου που χρησιμοποιείται από περίπου ένα χρόνο πριν. Η μπαταρία δεν κατείχε ποτέ ένα τέλος, ως εκ τούτου, εγώ πάντα κράτησε στην πρίζα και λειτούργησε μόνο fine.Just πρόσφατα, πριν περίπου ένα μήνα σταμάτησε να λειτουργεί. Δεν θα ανάψει, έτσι υπέθεσα ότι ήταν ο φορτιστής. Αγόρασα ένα στο ebay για 10 δολάρια υποθέτω ανακαινισμένο, αλλά φαίνεται νέα, και είναι σε καλή κατάσταση. Γι 'αυτό μπλοκάρει το νέο φορτιστή και ξεκίνησε μια χαρά. Διήρκεσε περίπου 30 λεπτά και στη συνέχεια αποδείχθηκε δεξιά μακριά. Το δοκίμασα και πάλι, και δεν ενεργοποιήσετε ώστε να μπορώ να αποσυνδεθεί από το δίκτυο και στη συνέχεια να συνδεθεί αυτό το, και ήρθε για περίπου 30 δευτερόλεπτα. Και έχω το πρόβλημα ακριβώς το ίδιο από τότε. Θα ανάψει, πάει για όσο στην οθόνη Windows XP φόρτωσης και να απενεργοποιήσετε.Μερικές φορές θα διαρκέσει περισσότερο, και μπορώ να τα καταφέρω στην επιφάνεια εργασίας, αλλά ε `er σβήνει, με ή μείον την μπαταρία μέσα Αυτό δεν κάνει από το να μου. Θα μπορούσα να καταλάβω αν δεν ήταν στην πρίζα και η μπαταρία διατηρείται πεθαίνουν, αλλά είναι στην πρίζα και κρατά διακοπή. Παρακαλώ βοηθήστε, τι θα μπορούσε να είναι το πρόβλημα. Χρειάζομαι πραγματικά τη βοήθεια γιατί χρειάζομαι το laptop. Παρακαλώ να μου δώσετε κάποιες συμβουλές μπορείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου