Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

Είχα ακριβώς το σύστημα ανακτηθεί φορητό σκληρό δίσκο μου, τώρα το laptop πληκτρολόγιο, ασύρματο προσαρμογέα, δυσλειτουργεί.;

Ναι, μετά προσπάθησα επαναλαμβάνοντας τη διαδικασία τελείωσε και εξακολουθεί να είναι το ίδιο αποτέλεσμα. Το μαξιλάρι φορητό ποντίκι, πληκτρολόγιο, ασύρματο προσαρμογέα όλα δυσλειτουργίας όταν είμαι στα παράθυρα. Πήγα σε πίνακα ελέγχου μεταφερθεί υλικό για όλους εκείνους, είπε ότι .. "Ο οδηγός λείπει ή είναι κατεστραμμένο .." Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω, είμαι κολλημένος με μια αποτυχημένη αποκατάσταση του συστήματος.
Αυτό ήταν το σύστημα ανακτάται από τον σκληρό δίσκο.
Προσπάθησα να ανακτήσει το σύστημα με τα DVD-ROM ανάκτησης συστήματος που έχω κάνει από το φορητό υπολογιστή και δεν θα περάσει, δίκιο όταν μου λέει να τοποθετήσετε δίσκο # 2, δεν κάνει τίποτα αφού είχε εισαχθεί το δίσκο 2. Έτσι, αυτό με έκανε να ανακτήσει το σύστημα μέσα από το σκληρό δίσκο αντ 'αυτού.

Το κύριο πρόβλημα είναι ότι ορισμένοι κύριοι παράγοντες είναι λείπουν ή είναι κατεστραμμένα και δεν ξέρω πώς να το πάρει πίσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου