Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

Laptop δυσλειτουργία του πληκτρολογίου;

I χυθεί καφές στο laptop μου λίγο πίσω. Είναι μπότες μέχρι το πληκτρολόγιο, αλλά κρατά εισαγωγή συνεχώς γεγονός που καθιστά αδύνατη τη χρήση.

Λύσεις που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα:

Εξωτερικό usb πληκτρολόγιο - ακόμα εισροές contantly

Αποσυνδέθηκε πληκτρολόγιο φορητό υπολογιστή μέσα - ακόμα εισροές

Ο σύνδεσμος φαίνεται καλύπτονται στον τομέα των αποξηραμένων καφέ ή κάτι τέτοιο - θα μπορούσε αυτό να προκαλέσει βραχυκύκλωμα
;
Δεν μπορώ να καταλάβω τον τρόπο του καθαρισμού, είναι αυτό possiblt απλά να απενεργοποιήσετε την εσωτερική θύρα της συσκευής;

Έχω ήδη δοκιμάσει τη χαρτογράφηση την επαναλαμβανόμενη κλειδί για άλλα πλήκτρα / απενεργοποίηση των επαναλαμβανόμενων κλειδιά που χρησιμοποιούν keymapping λογισμικού.Το πρόβλημα είναι ότι καθιστά στη συνέχεια το USB πληκτρολόγιο μου άχρηστα καθώς οι αλλαγές εφαρμόζονται σε αυτήν, καθώς. Είναι ένας τρόπος για την απενεργοποίηση εσωτερικής πλήκτρα του πληκτρολογίου αλλά όχι usb εισροών;

Είναι δύσκολο / ακριβό να πάρει ένα πίτουρο-νέα σύνδεση πληκτρολογίου κολλημένο;

Παρακαλώ βοηθήστε ... Πρέπει να γράψει δοκίμια μου: (

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου