Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Λευκή ισοπαλία πηγαίνει στο βίντεο Γιατρός 600

FINLLY έχει κάνει! Βίντεο 600! Λυπούμαστε για την πολύ μεγάλη αναμονή .. Αυτό δεν ήταν εύκολο να εργαστεί, δεδομένου ότι το μόνο που έχω είναι πολλές μεσάνυχτα με τη δραστηριότητα για το θέμα αυτό και να δουλεύω στη δουλειά 50 το χρόνο εργασίας μου ένα hebdomad .. δεν είναι ομαλή. Anyways είναι εδώ το βίντεο 600 Ελπίζω να απολαύσετε όλη αυτή την ιστορία τυχαία Απλά ένιωσα σαν να κάνει. Η πρώτη μου ποτέ σταματήσει να συμβαίνει το βίντεο! δεν είναι μεγάλη σταματήσει κίνηση είναι μια υστέρηση λίγο εδώ και εδώ .. αλλά ποιος νοιάζεται! εσείς οι άνθρωποι είπατε ότι απαιτούνται ορισμένα κινούνται Garrys κομψό βίντεο από μένα και εδώ θα πάτε! Ναι αυτό είναι ακριβείς πρώτη μου δυστυχία στον ιερό κώλο κόλαση animation κίνηση στάση! Θα ήθελα να συμφωνήσω περισσότερο γι 'αυτό, αλλά θα δείτε ένα βίντεο σχόλιο γίνεται από εμένα μιλώντας σύντομα σχεδόν όλα τα πράγματα που έπρεπε να κάνω και να αλλάξετε κλπ. μα και γιατί να σταματήσουμε συμβαίνει ρωτάτε; ..Επειδή έχω ένα φορητό υπολογιστή Mack ... nuff είπε. Εκτός I μέταλλο ένα σκληρό-up αγόρι .. έτσι ώστε να μετράει επίσης για κάτι. Φωνές: Sonic, Tails, Sora, ZOMG τύπος, Megaman: shadow759 Eggman: BoyleVoices Mikuru: StKa4mainies jax: NeonCool

Βαθμολογία: 4.938

Tags:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου