Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

φορτιστή μου φορητό υπολογιστή MSI wont δουλειά!;

Πήρα Laptop MSI μου για τα γενέθλιά μου πίσω εντός του Σεπτεμβρίου 2010. Όταν αγόρασα το laptop που είχε έρθει με την μπαταρία φορητού υπολογιστή και, εκ τούτου θ συνδεδεμένο το φορτιστή και το παρατήρησα το πράσινο φως δεν λάμψη ψηλά. Γι 'αυτό και μέσω e-mail και MSI μας έστειλε ένα νέο 1, η οποία έχει εργαστεί για 2 μήνες τώρα. Στη συνέχεια, όταν ήρθα σπίτι από ένα resteraunt όλα ταχεία της μπαταρίας δεν λειτουργεί!. Είχα την φόρτιση και μου χρεώνουν τη διάρκεια της νύχτας, ωστόσο μερικές φορές ξεχνάμε να μη συνδέετε. Τα καλώδια δεν έχουν υποστεί ζημιά, Ive wiggled τα καλώδια για .. happend τίποτα. Το δοκίμασα κάθετη μέχρι αλογόνου γωνία .. δεν έγινε τίποτα. Επίσης Κοίταξα σε απευθείας σύνδεση για ένα πολεμικό άλογο που είστε μόνο £ 6,30, έτσι του είναι αρκετά φθηνή, εκτός Im στην Ιρλανδία και το χρειάζομαι για να χρησιμοποιούνται από τη στιγμή που θα Τετ locomote από την Ιρλανδία.Η μαμά μου είπε Maine έχω πιθανώς θερμαίνεται πάνω από την μπαταρία, είναι ότι έτσι δεν είναι;.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου